"DOVOLJNO DA ZADOVOLJI NAŠE POTREBE"
Zgražam se nad riječima jednog katolika koji nepopustljivo brani svoj stav da mu je jedno dijete dovoljno riječima: "Jedno je dovoljno da zadovolji moje potrebe!" Za njega je dijete sredstvo za zadovoljenje vlastitih potreba. Kao pas, mačka ili koji drugi kućni ljubimac. Ne mari što će nakon smrti svojih roditelja to dijete ostati samac. Najvažnije mu je da je zadovoljilo njegove potrebe za potomstvom. U svojoj sebičnosti on nije kadar pojmiti da brak ne služi zadovoljenju potreba bračnih drugova. Nietzsche je svojedobno to sebičnjaštvo udvoje okarakterizirao oštrim riječima: "Ah, to siromaštvo duše udvoje! Ah, to blato duše udvoje! Ah, to jadno uživanje udvoje! Sve to zovu brakom; i kažu, njihovi su brakovi sklopljeni na nebu. Pa ne treba mi to nebo suvišnih! Ne, ne treba mi tih životinja spletenih u nebeskoj mreži!"
Blagdan Svete obitelji otkriva nam nadnaravno značenje braka i obitelji. U vremenu kada se s brakom pokušavaju poistovjetiti istospolne i ine zajednice još je glasnije potrebno govoriti o istinskom značenju braka i obitelji. Upravo jer je obitelj rasadište ljubavi i života, đavao je netrpeljiv prema braku. Nakon što je zaveo praroditelje u praskozorje čovječanstva najprije su stradali obiteljski odnosi (Adam i Eva) potom bratski (Kajin i Abel). U svome otkupiteljskom pothvatu Bog je najprije obnovio ono što je prvo stradalo. Obnovio je obitelj. Obitelj nije ljudski izum, čovjekova dosjetka. Obitelj je preslika Presvetoga Trojstva utisnuta u čovjeka kao muškarca i ženu. Sveta Obitelj Josipa, Marije i Isusa, najvjerniji je odraz te slike, otisak bića Božjega.
Blaženstva što ih je Isus navijestio na Gori nisu plod teološke spekulacije nego iskustva što ga je Isus stekao u Svetoj Obitelji koja ih je prva ostvarila. Ako se obitelj zatvori Blaženstvima, umjesto na ugodnome brodu njezini članovi plutaju po moru na izdvojenim splavima. Sebičnost razara obitelj i pretvara ju u pakao.
Marija je začela Isusa bez učešća muža, bez muškog sjemena. U protivnom bi Isus imao dva oca, što bi bilo neprirodno i besmisleno.
Nikada čovječanstvo neće postati Sveta obitelj. Ali ako zadrži pred očima sliku Svete obitelji, barem neće skrenuti s kursa, borit će se protiv vlastite sebičnosti koju često opravdava.
U Svetoj Obitelji, bilježi Luka, "Dijete Isus je raslo, jačalo i napunjalo se mudrosti i milost je Božja bila na njemu." Bez obnove naših obitelji nema obnove Domovine. Iz zdravih obitelji može poniknuti novi i zdrav naraštaj. Stoga Novu godinu započnimo s dubokim pouzdanjem u Svetu obitelj moleći za obnovu naših obitelji. Za početak počnimo zajedničkom molitvom u obitelji. (Fra Josip Blažević)
https://scontent.farn1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/26055762_1982340201782069_8920583396436471191_n.jpg?oh=f02a30f24227bff41a46ca81ed98eac2&oe=5AFC0AEC
Um grande milagre vai acontecer na sua vida. Não ignore deixe seu #Amém
Zgražam se nad riječima jednog katolika koji nepopustljivo brani svoj stav da mu je jedno dijete dovoljno riječima: "Jedno je dovoljno da zadovolji moje potrebe!" Za njega je dijete sredstvo za zadovoljenje vlastitih potreba. Kao pas, mačka ili koji drugi kućni ljubimac. Ne mari što će nakon smrti svojih roditelja to dijete ostati samac. Najvažnije mu je da je zadovoljilo njegove potrebe za potomstvom. U svojoj sebičnosti on nije kadar pojmiti da brak ne služi zadovoljenju potreba bračnih drugova. Nietzsche je svojedobno to sebičnjaštvo udvoje okarakterizirao oštrim riječima: "Ah, to siromaštvo duše udvoje! Ah, to blato duše udvoje! Ah, to jadno uživanje udvoje! Sve to zovu brakom; i kažu, njihovi su brakovi sklopljeni na nebu. Pa ne treba mi to nebo suvišnih! Ne, ne treba mi tih životinja spletenih u nebeskoj mreži!"
Blagdan Svete obitelji otkriva nam nadnaravno značenje braka i obitelji. U vremenu kada se s brakom pokušavaju poistovjetiti istospolne i ine zajednice još je glasnije potrebno govoriti o istinskom značenju braka i obitelji. Upravo jer je obitelj rasadište ljubavi i života, đavao je netrpeljiv prema braku. Nakon što je zaveo praroditelje u praskozorje čovječanstva najprije su stradali obiteljski odnosi (Adam i Eva) potom bratski (Kajin i Abel). U svome otkupiteljskom pothvatu Bog je najprije obnovio ono što je prvo stradalo. Obnovio je obitelj. Obitelj nije ljudski izum, čovjekova dosjetka. Obitelj je preslika Presvetoga Trojstva utisnuta u čovjeka kao muškarca i ženu. Sveta Obitelj Josipa, Marije i Isusa, najvjerniji je odraz te slike, otisak bića Božjega.
Blaženstva što ih je Isus navijestio na Gori nisu plod teološke spekulacije nego iskustva što ga je Isus stekao u Svetoj Obitelji koja ih je prva ostvarila. Ako se obitelj zatvori Blaženstvima, umjesto na ugodnome brodu njezini članovi plutaju po moru na izdvojenim splavima. Sebičnost razara obitelj i pretvara ju u pakao.
Marija je začela Isusa bez učešća muža, bez muškog sjemena. U protivnom bi Isus imao dva oca, što bi bilo neprirodno i besmisleno.
Nikada čovječanstvo neće postati Sveta obitelj. Ali ako zadrži pred očima sliku Svete obitelji, barem neće skrenuti s kursa, borit će se protiv vlastite sebičnosti koju često opravdava.
U Svetoj Obitelji, bilježi Luka, "Dijete Isus je raslo, jačalo i napunjalo se mudrosti i milost je Božja bila na njemu." Bez obnove naših obitelji nema obnove Domovine. Iz zdravih obitelji može poniknuti novi i zdrav naraštaj. Stoga Novu godinu započnimo s dubokim pouzdanjem u Svetu obitelj moleći za obnovu naših obitelji. Za početak počnimo zajedničkom molitvom u obitelji. (Fra Josip Blažević)
https://scontent.farn1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/26055762_1982340201782069_8920583396436471191_n.jpg?oh=f02a30f24227bff41a46ca81ed98eac2&oe=5AFC0AEC
Um grande milagre vai acontecer na sua vida. Não ignore deixe seu #Amém
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar