söndag 7 oktober 2018

Imitatio Mariae: Treba se očistiti od želje za nekorisnim i pogubni...

Imitatio Mariae: Treba se očistiti od želje za nekorisnim i pogubni...: Igre, plesovi, gozbe, slasti, glume, po sebi nisu ni zločeste ni dobre, jer se čovjek može njima služiti dobro i rđavo. Ipak su one stvar...

No automatic alt text available.
Silvio Španjić
Mi Hrvati možemo na zoran (fizički, empirijski) način iskusiti veliku nepravdu u svijetu, način života koji čovjek današnjice vodi. No, iz te situacije možemo izvući nešto vrlo korisno. Čovjek je u prilici spoznati neprolaznog Boga, ući u Život koji ne prolazi, tješiti se onim čime su se tješili sveci: Bog će na koncu pobijediti, obrisati svaku suzu s naših očiju, kazniti svaku nepravdu koja nije ispravljena suzama pokajanja i pokorom. Zato je naš Bog milosrdan prema grešnicima koji se kaju za svoje grijehe i koji ih ispovijedaju, te mijenjaju svoje živote po Božjoj milosti. Ali, pravedan prema onima koji tako ne čine. Bog će svakom uzvratiti po djelima njegovim. Zato, ljudi, ne obeshrabrite se zbog situacije laži, kriminala, hladnog i okorjelog srca u našoj zemlji. To je prolazno. Mi učinimo razliku, činimo mi drugačije, počnimo od sebe. Ne ravnajte se negativnom koju šire naši mediji i ljudi koji se vode požudama i pohotama. Oni ne bi bili zadovoljni da je situacija potpuno drugačija. Jer nezadovoljstvo je stanje srca, srca koje nije prožela Božja ljubav i mir, a radost su plodovi mira i ljubavi u srcu.
We croats can on Zoran (physical, empirical) way to experience a great injustice in the world, the way of life that the man of today leads. But from that situation, we can extract something very useful. A man is able to know the Lord's God, to enter a life that does not pass, to comfort himself with what the saints have done: God will eventually win, wipe every tear from our eyes, punish any injustice that is not corrected by the tears of repentance and penance. That is why our God is merciful to the sinners who repent for their sins and who professed them and change their lives by God's grace. But fair to those who don't. God will repay each and every one. So, people, don't worry about the situation of lies, crime, cold and heartless hearts in our country. It's fleeting. We make a difference, we do it differently, let's start with ourselves. We do not engage in the negative that our media and people who are running from požudama and pohotama. They wouldn't be satisfied if the situation was completely different. For dissatisfaction is a state of heart, a heart that is not prožela of God's love and peace, and joy is the fruits of peace and love in the heart.
Comments
Faustina Kowa “Ne postoji LGBTQ katolik”
lis. 5, 2018 426 0

Sveti Pavao u svom pismu Efežanima (5, 3-4) navodi načelo kršćanskog diskursa, bilo u pisanom obliku ili u govoru: “A bludnost i svaka nečistoća i lakomstvo neka se ni ne spominje među vama, kao što se pristoji svetima! Ni prostota, ni ludorija, ni dvosmislica, što se ne priliči, nego radije zahvaljivanje!”
Zato je nadbiskup Charles Chaput iz Philadelphia s pravom već na samom početku Sinode o mladima intervenirao, rekavši da frazu “LGBTQ” treba izbjegavati u službenim crkvenim dokumentima.
Govoreći svojoj braći biskupima, nadbiskup – jedan od pet američkih biskupa izabranih da sudjeluju na sinodi – rekao je da Crkva “ne kategorizira ljude” prema njihovim “seksualnim apetitima”.
Inače, sekularni aktivisti su izmislili pojam “LGBT” kako bi opisali ono što smatraju nizom prihvatljivih seksualnih orijentacija ili preferencija životnog stila: lezbijke, homoseksualce, biseksualne i transrodne osobe. U modernoj upotrebi termin LGBT se odnosi na različitost seksualnosti i kulture na osnovi rodnog identiteta, te se ponekad koristi kako bi opisao bilo koga tko nije heteroseksualan umjesto da bi opisao samo lezbijke, gay muškarce, biseksualne te transrodne/transseksualne osobe. Ovaj termin je usvojila većina LGBT društvenih centara i LGBT medija u većini zemalja engleskog govornog područja.
Zato, šire gledajući, reći ili napisati “LGBT” s namjerom da ga se koristi kao opis koji točno predstavlja stvarnost je zapravo prihvaćanje ideologije koja stoji iza njega, izgradnja svemira kojeg nije stvorio Bog. Jedno je spomenuti akronim kako bismo ga kritizirali, ali spomenuti ga neutralno ili pozitivno znači priznati njegove lažne premise.
U svojoj intervenciji, nadbiskup Chaput je rekao: “Ne postoji LGBTQ katolik” ili “transrodni katolik” ili “heteroseksualni katolik”, kao da naši seksualni apetiti definiraju tko smo; kao da ta obilježja opisuju izdvojene zajednice različitog, ali jednakog integriteta unutar stvarnog crkvenog zajedništva – Tijela Isusa Krista. To nikada nije bilo istina u životu Crkve, i nije istina ni sada.”
Nadbiskup je također rekao kako Crkva, umjesto da mladima nudi “laskanje”, mora prepoznati da su oni često oblikovani kulturom koja je i duboko privlačna i uglavnom ateistička”. Evangelizacija bi u ovom kontekstu mogla biti “težak posao”, istaknuo je. No, “ako nam nedostaje povjerenje da propovijedamo Isusa Krista bez oklijevanja i bez izgovora svim generacijama, pogotovo mladima, onda je Crkva samo još jedan dobavljač etičkih zakona koje svijet ne treba”.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar